حاج حسین یعقوبیان






موضوعات مطالب
نویسنده پایگاه
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 78220
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ساعت فلش مذهبی
روزشمار محرم عاشورا
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره پایگاه

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید. این تارنما متعلق به مداح دلسوخته ی اهل بیت حاج حسین یعقوبیان می باشد، تا عاشقان اهل بیت بتوانند از طریق این تارنما مداحی های این ذاکر اهل بیت را دانلود نمایند. جهت تماس با مدیریت وبلاگ باشماره تلفن 09385597924 تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
»

شعر زیبا از حاج حسین یعقوبیان

نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا

نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا

ولی من هر چی که باشم

پای تو می مونم آقا

دم غروب می گیره دلم

نگو حرم که می ره دلم

همه رفیقام رفتن من موندم آقا

به جون هر چی مرده قسم

اگه به کربلا برسم

برا تو می میرم تنها با یه نگاه

می بینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز

می بینی آقا چقدر حرم نرفته مونده هنوز

شنیدم شب های جمعه حرمت داره چه حالی

مادرت میرسه از راه دوباره جای ما خالی

اگه بشم مسافر تو

یه شب جمعه زائر تو

دیگه دلم آروم آرومه آقا

یه دل سیر نگات کنم و از ته دل صدات کنم و

دیگه نمی خوام از تو چیزی به خدا

می ترسم آقا دم آخری نیای بالا سرم

می ترسم آقا بمیرم نبینم آخرش حرم رو

می ترسم آقا بمیرم نبینم آخرش حرم رو

بی تو می میرم


شعر زیبا حاج حسین یعقوبیان

شعر زیبای شاه عالمین

شاه عالمین امیری یا حسین امیری یا حسین

دستمو بگیر تو شاهی و منم گدای گوشه گیر

ببر منو حرم که داره می شه دیر دستمو بگیر

بی قرارتم یه عمر خمار دیدن مزارتم

دیدم یه شب تو خواب که هم جوارتم بی قرارتم

دستمکو بگیر تو شاهی و منم گدای گوشه گیر

ببر منو حرم که داره می شه دیر دستمو بگیر

کربلا نمیشنوم صدای تو بگو تا کی باید شب ها ببینم آخه خوابتو

کربلا ببین که کار هر شبم شده نگاه حصرتم به عکس توی قاب تو

کربلا به خاک تربتت قسم برام وطن شدی و دوری از تو کرده بی کسم

کربلا برس به داد این دلم به هر دری که می زننم به صحن تو نمی رسم

شاه عالمین امیری یا حسین امیری یا حسین


شعر زیبا از حاج حسین یعقوبیان

شعر زیبای “منو یه دل هوایی”

منو یه دل هوایی

بعد عمری آشنایی

منونم ازت خدایا

که شدم امام رضایی

من غبار خاک طوسم

بنده شمس الشموسم

تا میشم دلتنگ جنت

کفش داری هاتو می بوسم

همه آرزو هامو بوسیدم کنار گذاشتم

تو ببخش خالیه دستام هدیه غیر جون نداشتم

آقا گدات رو پس نزن اون که فقط می خواد یه چیز

عمری کبوترت می شم برای من دونه بریز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : مهــدی بشکــوفه | تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394برچسب:اشعار حاج حسین یعقوبیان, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب